Grattis Casimir!

Idag har vi firat Casimirs 2-årsdag, kalas i mammabarngruppen igen med andra ord. Lite lustigt att alla flickorna fyller först och sen kommer pojkarna på rad. Givetvis blev det en tshirt till, är jag månne förutsägbar? Samma mönster som till Nellie, jag har blivit riktigt förtjust i den här modellen på halshål och hoppas att de andra också uppskattar den.

Tyget är loppisfyndat och faktum är att det är ett av de två tyger jag fick slut på i helgen. Av det som blev över efter den här tshirten klippte jag till en långärmad i samma modell till sonen och sen var tyget slut. Jag skickade med en bit i mitt hemlispaket också. Det andra tyget jag gjorde slut på i helgen var ett grönrandigt i trikå, köpt som en klänning men ämnat för slakt. I det tyget klippte jag till en sommarpyjamas till sonen, nu återstår bara att sy ihop hans tröja och pyjamas innan man kan få se dem här.

6 thoughts on “Grattis Casimir!

  1. Hej min PIF-vän!!! Jag ser att jag inte har din adress att sända min PIF-gåva till!!! Maila mig den (adress finns på bloggen)!! Så kan du börja vänta…. 🙂 :-9

  2. Hejsan! Jag surfade in på din blog… vilka jättesöta grejer du har sytt. Du är jätteduktig ju! Ha en skön sommar! Kram!

  3. Ping: Tillfixat: tryckknappar « Malins Mångahanda

Kommentera

