Tack Yvonne!

Här om dagen fick jag en present. Jag var förvarnad, men visste inte hur pass bra det hela var. Mias mamma Yvonne hade städat sin bokhylla och hittat en mönsterbok med barnkläder. Själv hade hon inga planer på att sy och visste att dottern inte heller syr. Däremot har ju Aij fått en del jag sytt, så till min stora glädje kom hon att tänka på mig.  Boken fick jag av Mia i måndags, och tro att jag blev både extraglad och förvånad när det visade sig vara Elsebeth Gynthers Sy bankläder 0-4 år! Den är ju praktiskt taget omöjlig att få tag på!

Tusen tack Yvonne! Nu hoppas jag att jag har tid att sy trots att vi snart är en till, att det blir nåt av Gynthers mönster till sonen och Beije, och givetvis till Aij!

2 thoughts on “Tack Yvonne!

Kommentera

