Hurra, elefanter!

Idag fick jag äntligen hämta ut mitt Give and Get-paket och efteråt gick jag på café med en av mammavännerna. Kunde inte hålla mig, utan öppnade paketet på caféet och blev ju så glad! Mina barn har fått varsitt par elefantmuddbyxor, alldeles perfekt eftersom jag gått och hoppats på att Jofotex elefanter skulle nå även mig i någon form. Röda till lillasyster och bruna till storebror, de tackar vi för!

Tack för allt annat i paketet också! Härlig orange-rödrandig interlocktrikå och ett svart vävt tyg med söta hundar. Två tvillingnålar, nu behöver jag inte vänta tills butiken är öppen ifall jag syr av en sådan. Slutligen två askar godis, även de med djurtema.

Det svåra var ju att gissa vem som skickat paketet. Det är så många att välja bland, vi är väl ca 20 med på Give and Get, men jag har snokade runt i bloggarna och snart var det inte många kvar att välja på. Ändå gissade jag fel, märkte jag när jag tog bort tejpen som satt över namnlapparna. Hade missat en liten bild i mitt detektivarbete, en bild där den randiga trikån fanns med…

Än en gång, stort tack! Tycker det är så roligt med byten och hemlisar som det här. Nu väntar jag med spänning på nästa omgång! 

4 thoughts on “Hurra, elefanter!

Kommentera

