Give & get-paketet, vintermys

ggjul

Ni får ursäkta den fortsättningsvis långsamma bloggtakten här, speciellt ber jag om ursäkt till avsändaren av mitt give & get-paket, som jag nog fick till jul. Du har säkert undrat om det kommit fram eller inte. Julen tillbringade vi hos mina föräldrar, och eftersom paketet inte kommit innan vi for dit trodde jag att give  get-paketet skullle komma först i mellandagarna. Men maken var hem en sväng 23 december så på julaftonsmorgon låg mitt paket på frukostbordet. Lycka!

Paketet innehöll prickigt tyg, en tröja, två tidningar, klistermärken för scrapbooking, sytråd, ljus och långa tändstickor i snygg ask. Avsändaren ursäktade sig med att det kanske var fantasilöst med en elefanttröja, eftersom barnen fick elefantbyxor i förra omgången, men sonen blev jätteglad och ville ha tröjan samtidigt som byxorna (som för övrigt hör till favoriterna här). Jag är också glad över elefanttröjan, för själv kan jag ju inte få tag på elefanttyg på den här sidan Bottenviken. Det prickiga tyget tror jag ska bli något till mig själv, men vad vet jag inte riktigt ännu. Och förhoppningsvis får klistermärkena och scrapbooking-broschyren mig att komma igång med att ta tillvara åtminstone en del av alla bilder vi har.

Tusen tack för det fina paketet! Jag surfade runt på nästan alla deltagares bloggar för att lista ut vem som sänt paketet och hade faktiskt gissat rätt när jag kollade på namnlappen på tröjan. Måste till sist säga att det var riktigt mysigt att krypa ihop i soffhörnet med en ny tidning på julaftonsförmiddagen. Det var äkta vintermys.

3 thoughts on “Give & get-paketet, vintermys

Kommentera

