Istället för en kommentar

Jag skulle lämna en kommentar i bloggen Blomma åker vagn, men det lät sig tyvärr inte göras utan bloggerkonto eller motsvarande. Så istället blir det ett inlägg i min egen blogg. Thea, sömmerskan bakom bloggen, tycks vara ett riktigt proffs och delar glatt med sig av sina tips och vägleder med tydliga bilder genom diverse sömnadsrelaterade problem. Sist ut i raden av guider är nu hur man kantar den snäva svängen på hängselbyxhängslen på ett snyggt sätt. Jag hoppas att jag kommer ihåg att titta där nästa gång det problemet dyker upp i min syhörna! Vad vore sybloggsvärlden utan Blomma åker vagn och de andra som bemödar sig med att göra instruktioner för oss som inte är lika slängda i sysvängen? Tack alla ni!

3 thoughts on “Istället för en kommentar

  1. Måste bara hålla med, har själv försökt lägga komentarer på hennes och andras sidor som tyvärr kräver bloggerkonto och tackar dem gärna här via dej!!! (som själv är hur duktig som helst)

  2. Jag håller med!! Thea är verkligen fantastisk med alla sina tutorials! Man kan bara tacka henne! Jag brukar göra så att jag kopierar över ett sådant inlägg i word och sedan skriver ut det och sparar i min sömnadstipspärm. Så har man allt samlat!

  3. Såg din gamla kommentar angående broderat toapapper på sysidan, och håller helt med i frågasättandet av fenomenet. Du verkar vara en vettig människa med fin blogg, så jag lägger till dig på min lista!

Kommentera

