Brev till Lilla Gryn

EKOtshirtHej Ekovän!

Jag var så ivrig att få iväg ditt paket med måndagens post förra veckan att jag glömde skriva ett brev och lägga det i paketet. Hoppas det kom fram välbehållet och att du tycker om innehållet!

När jag läste om behovet av sommarskjortor till din yngste son tänkte jag genast att det skulle vara en lämplig sak för ekobytet. Sedan började du sy fina skjortor på löpande band innan jag hunnit utveckla min idé. En långärtmad tshirt till sonen blev det i alla fall. Anar att den är stor, men barn växer ju hela tiden. Som en liten kuriosadetalj sydde jag fast originaltvättlappen i tshirten, den är alltså sydd av en vuxentröja och nu fick du tävttinstruktionerna ”på köpet”. För att jag inte skulle vara alldeles för lätt att avslöja valde jag att inte avslöja mina nya namnlappar förrän nu. Har ett bra tag funderat på att ändra mina ”Hand made y MalinJohanna” och nu blev det alltså Nilam istället. Tyvärr har jag inte hunnit testa hur tvättäkta de är, men du får vara en av mina försökskaniner.

Tyget du fick är en del av ett loppisfyndat påslakan, som jag i min tur fått av en vän och delat med en annan vän. Ett påslakan räcker till mycket om man vill… Hoppas du får användning för det! Hoppas också du får njuta av sköna stunder med ditt fotsalt från AM Naturprodukter, lite avkoppling och lugna stunder är väl vad varje mamma behöver.

Ha en skön sommar!

nilam

One thought on “Brev till Lilla Gryn

  1. Tack för det fina paketet och tack för ditt brev. Jag gillar tröjan jättemycket och tror att den kommer bli lagom till hösten.

    Tyget kommer jag förmodligen att använda snart, det känns somrigt och svalt. Min dotter bokade ett plagg på direkten.

    Allt fint i paketet kommer definitivt komma till användning, jag är verkligen nöjd.

    Jag hoppas du får ett lika fint paket i din låda som jag fick i min och en skön sommar du också.

    Mvh Astrid ( Lilla Gryn)

Kommentera

