Ursäkta och förlåt…

…men framförallt TACK! Om min (inte längre för mig) hemliga vän följer min  blogg för att se ifall Give&Get-paketet hon skickade för länge sedan har kommit fram så ska hon inte oroa sig. Det kom för över nästan två veckor sedan, det är bara jag som inte fått ändan ur och kommit mig för att blogga om det. Så ska man inte göra, fy mig men typiskt mig. Över till det intressanta.

Jg fick inte bara ett paket, utan två. Ett med två tyger, brun stretchfrotté, alltid bra att ha, och ett gammalt bomullstyg med blommönster. Jag gillar dem båda! I det andra paketet fanns symaskinsolja (något flytande) och symaskinsnålar, också alltid bra att ha. Band med texten ””Made by mummy” fanns också. Det sydda var varsitt plagg till barnen. Sonen fick ett par elefantmönstrade långa shorts med röda elefanter på vit botten och mörkblå mudd. Mjuka och sköna. Dottern fick en orange flodhästklänning! Hurra, jag som i hemlighet gått och önskat mig något i flodhästtyg men ändå varit stark nog (haha) att stå emot habegäret när en bekant hade vägarna förbi Jofotex. Klänningen passar bra och bara sommarvärmen kommer tillbaka blir plaggen nog flitigt använda.

One thought on “Ursäkta och förlåt…

Kommentera

