Vill bara säga…

…att sonens egendesignade tröja är så gott som klar! Projektet påbörjades förra hösten, sonen valde tyg och modell, han var modigare i tygkombinationerna än mig och jag tyckte det var jätteroligt att planera tröjan tillsammans. Sen kom jag till dragkedjan… Där strandade jag och trots konsultation på syjuntan flera gånger kom jag inte vidare. Men nu, nu är dragkedjan sydd och därmed de sömmar som väntade på grund av detta moment. Bara lite handsömnad i nacken återstår, hoppas på bra live-bilder så jag snart kan blogga om underverket också!

Än finns det hopp för skomakarens barn!

Kommentera

