Omstart

Efter en så här lång paus är det svårt att veta var man ska börja, men jag tänkte inte sluta blogga, så det är väl bara att kasta sig in i det igen. Att Loppanpoppan hittat min blogg och puffade för den gav mig också en spark i rätt riktning. Flytten var ett tröttsamt projekt och jag har nog inte återhämtat mig helt än. Kaoset kvarstår, men vi trivs väldigt bra i vårt hus och väntar med spänning på att snön ska smälta så vi får se mer av trädgården.

Det kändes extrahärligt att bo så här rymligt då nästan hela syjuntan kom på sportlovsjunta utan att jag för den skull måste slänga ut övriga familjen. Långbordet i vardagsrummet skulle jag gärna ha haft kvar, men vi behövde ett datorbord och ”bordsbenen” i form av en hylla och två bockar passade inte så bra för ett matbord. Jakten på nya bord fortsätter, så vi hoppas på att hitta nåt i storleksklassen 2*1 m.

Lämna en kommentar