Förra veckans bidrag

Just det, aprilutmaningen Använd det du har höll jag på att glömma bort förra veckan. Men söndagen började på bästa sätt, med en stund vid symaskinen före frukost. Då blev dessa två kalsonger klara (Ottobre 4/04 förstås) och de är därmed förra veckans avklarade halvfärdighet. Samtidigt får de representera alla de kort- och långkalsonger jag sytt i vinter som jag inte bloggat om. Det är ganska många par, ibland funderar jag på om jag alls syr annat. Lite trist, men nödvändigt, och bra medicin mot tygresterna.

Söndagen fortsatte sedan med en eftermiddag med stickning och ljudbok på tåget, också det bra mot halvfärdigheter och materialrester.

Kommentera

