Kaos tyger garn

Det ligger i min natur att fundera ut system för det mesta, skriva listor och organisera. Nån sorts kontrollbehov, tror jag. Och ämnet dyker upp nu som då här på bloggen, ofta som suckar över ordningen som inte råder. Kanske därför någon sökmotor idag lett någon till min blogg med sökningen ”kaos tyger garn”. Sitter här och småskrattar för mig själv och undrar om det till och med var så att denna någon sökte efter just min blogg utan att komma ihåg någon annan lämplig sökterm…

Kan passa på att rapportera att de halvfärdiga stickningarnas antal har minskat från 11 till 7! Jag är stolt och ska blogga när jag kommit mig för att ta bilder i dagsljus.

2 thoughts on “Kaos tyger garn

Kommentera

