Jennys väska

Vaskain

Det här är ett tag sedan… Tittade igenom vårens bilder för att se om det fanns något jag glömt att blogga om och så hittade jag (bland annat) den här väskan. När min blogg fyllde ett år ordnade jag en liten utlottning och den här väskan var en del av det. Sydd av ett gammalt dynvar, fyndat på loppis för väldigt länge sedan. För de som rör sig i Åbo rekommenderar jag Eko-Matti i Oriketo. Inte så mycket för tygerna som för helhetsupplevelsen. Min favoritfåtölj kommer därifrån. Hur som helst, för att göra det till mer än bara en tygpåse sydde jag i en ficka med dragkedja och den detaljen gjorde mig själv så förtjust i väskan att jag gärna skulle ha behållit den. Tyckte kombinationen av tyger och den rostfärgade dragkedjan var alldeles perfekt. Vad Jenny, som fick väskan, tyckte kan man läsa i hennes blogg.

Vaskaut

Kommentera

