Garn-nörderi

Jag vet att jag visat det här garnet tidigare, efter att jag färgat det med Kool-Aid. Ändå måste jag visa det en gång till när det är nystat, färgerna framträder så fint och själva nystanet blev också snyggt. Jag erkänner, jag är en garnnörd. Nu har jag påbörjat en ny stickning och det här garnet är med, men vad det ska bli måste vara en hemlighet. Kan i alla fall avslöja att garnet gör sig  finfint som stickat.

One thought on “Garn-nörderi

  1. Ping: Saftförädling « Malins Mångahanda

Kommentera

